Wednesday, April 9, 2014

Pollution


ჯგუფური  მუშაობის  შეფასების   სქემა

Criteria of evaluation
high
average
low
1
Task fulfilment



2
Fluency



3
Involvement



4
Visual means



5
Time limit







პრეზენტაციის შეფასების სქემა


 1
Criteria of evaluation
high
average
low
2
Accuracy and relevance



3
Fluency



4
Intonation, sounds, stresses



5
Computer skills



6
Time limit





















                                                   


                                                                 თვითშეფასება


კრიტერიუმები
შეფასება/1,2,3/
1
გაკვეთილის მიზანი გასაგები,კონკრეტული და რეალისტური იყო

2
დაგეგმილი აქტივობები ემსახურებოდა მიზნის მიღწევას

3
მოსწავლეთა ორგანიზების ფორმა ხელს უწყობდა მიზნის მიღწევას

4
გამოყენებული რესურსები იწვევდა მოსწავლეების მოტივაციას და უზრუნველყოფდა მათ მაქსიმალურ ჩართულობას გაკვეთილზე

5
გათვალისწინებული იყო  მოსწავლეთა ინტერესები და შესაძლებლობები

6
გაკვეთილზე შექმნილი იყო ჯანსაღი , საქმიანი, კონკურენტული ატმოსფერო

7
მოსწავლეთა გადანაწილება ჯგუფში მოვახდინე დემოკრატიულად

8
საწინაარმდეგი აზრის გამოხატვა არ იწვევდა მოსწავლეთა შორის გაღიზიანებასა თუ უსიამოვნებას

9
ყველა მოსწავლის მიმართ თანაბარ ყურადღებას ვიჩენდი 

10
ყველა მოსწავლე იყო ჩაბმული საგაკვეთილო პროცესში

11
მოსწავლეებს მივეცი საშუალება თავისუფლად გამოეთქვათ საკუთარი აზრი

12
სწორად გავანაწილე დრო  გაკვეთილის მსვლელობისას

13
სწორად მქონდა შერჩეული აქტივობები და მეთოდი

14
მოაწავლეებს ვაძლევდი დროს პასუხის გასაცემად

15
გაკვეთილზე  ვიყავი  დინჯი  და დამაჯერებელი 

16
ბგერებს მკაფიოდ და გასაგებად   გამოვთქვამდი 

17
ჩემი ხმის ტემბრი, ტონალობა არ იწვევდა მოსწავლის გაღიზიანებას

18
რა არ მომეწონა

19
რას გავაკეთბდი სხვა დროს სხვანაირად



No comments:

Post a Comment