ჯგუფური მუშაობის
შეფასების სქემა
№
|
Criteria of evaluation
|
high
|
average
|
low
|
1
|
Task fulfilment
|
|||
2
|
Fluency
|
|||
3
|
Involvement
|
|||
4
|
Visual means
|
|||
5
|
Time limit
|
პრეზენტაციის შეფასების სქემა
|
||||||||||||||||||||||||||||||
თვითშეფასება
№
|
კრიტერიუმები
|
შეფასება/1,2,3/
|
1
|
გაკვეთილის მიზანი გასაგები,კონკრეტული და რეალისტური
იყო
|
|
2
|
დაგეგმილი აქტივობები ემსახურებოდა მიზნის მიღწევას
|
|
3
|
მოსწავლეთა ორგანიზების ფორმა ხელს უწყობდა მიზნის
მიღწევას
|
|
4
|
გამოყენებული რესურსები იწვევდა მოსწავლეების მოტივაციას
და უზრუნველყოფდა მათ მაქსიმალურ ჩართულობას გაკვეთილზე
|
|
5
|
გათვალისწინებული იყო მოსწავლეთა ინტერესები და შესაძლებლობები
|
|
6
|
გაკვეთილზე შექმნილი იყო ჯანსაღი , საქმიანი, კონკურენტული
ატმოსფერო
|
|
7
|
მოსწავლეთა გადანაწილება ჯგუფში მოვახდინე დემოკრატიულად
|
|
8
|
საწინაარმდეგი აზრის გამოხატვა არ იწვევდა მოსწავლეთა
შორის გაღიზიანებასა თუ უსიამოვნებას
|
|
9
|
ყველა მოსწავლის მიმართ თანაბარ ყურადღებას ვიჩენდი
|
|
10
|
ყველა მოსწავლე იყო ჩაბმული საგაკვეთილო პროცესში
|
|
11
|
მოსწავლეებს მივეცი საშუალება თავისუფლად გამოეთქვათ
საკუთარი აზრი
|
|
12
|
სწორად გავანაწილე დრო გაკვეთილის მსვლელობისას
|
|
13
|
სწორად მქონდა შერჩეული აქტივობები და მეთოდი
|
|
14
|
მოაწავლეებს ვაძლევდი დროს პასუხის გასაცემად
|
|
15
|
გაკვეთილზე
ვიყავი დინჯი და დამაჯერებელი
|
|
16
|
ბგერებს მკაფიოდ და გასაგებად გამოვთქვამდი
|
|
17
|
ჩემი ხმის ტემბრი, ტონალობა არ იწვევდა მოსწავლის
გაღიზიანებას
|
|
18
|
რა არ მომეწონა
|
|
19
|
რას გავაკეთბდი სხვა დროს სხვანაირად
|
No comments:
Post a Comment